Blu-ray Forum → Club Bereich© bluray−disc.de → MCC − Movieprops Collectors Club → Weitere Informationen rund um Collectibles → Lifesize Figuren, Movieprops & Replicas

[Hasbro] Marvel: Captain America - Metal Shield 75th Anniversary Life-Size Prop Replica

Gestartet: 24 Juli 2016 15:19 - 171 Antworten

Geschrieben: 24 Juli 2016 15:19

aslan_gfx

user-rank
Movieprops Collector
Blu-ray Freak
aktivitaet.png Aktivität:

Deutschland
Dagobah
kommentar.png
Forenposts: 1.393
Clubposts: 6.322
seit 29.09.2009
display.png
Samsung
anzahl.png
Bedankte sich 4101 mal.
Erhielt 7060 Danke für 2961 Beiträge
aslan_gfx We have a Hulk!

Das ist die Chance günstig an einen Captain America Shield aus Metal zu kommen... bei Amazon.com für $275 bestellbar :thumb:

https://www.amazon.com/Marvel-Legends-Captain-America-Anniversary/dp/B01EXCC148/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1469364929&sr=8-1&keywords=hasbro+metal

Ich hab meinen bereits bestellt... seit schnell, bevor er Sold-out geht ;)

Marvel Legends Captain America 75th Anniversary Metal Shield

Captain America’s shield is iconic in design and durability and is the ultimate combination of offense and defense. Celebrate 75 years of Captain America defending justice with his signature shield with this premium role play 75th Anniversary metal shield, an impressive replica of Cap’s most prized battle possession.

This premium, commemorative 75th anniversary shield is highly detailed and 1:1 full-scale with a 24-inch diameter, and with adjustable straps and elite metal construction, is a notable addition to any Marvel collection.

- Full 1:1 ratio metal shield with 24-inch diameter.
- Premium design and finish featuring iconic red, white, and blue styling.
- Adjustable straps allow users to wear like Captain America.
- Includes 1 shield.

adfbaf5f-6755-4660-acf0-50e82fda3837.jpg._CB268685882_.jpg

01db53aa-a8ab-4a31-8955-0e5108504602.jpg._CB268686308_.jpg

Premium Construction and Design

When America’s First Super Soldier charges into battle, his iconic shield is his first line of defense. Specifically modeled on the First Avenger’s trademark symbol, the Marvel Legends Captain America 75th Anniversary metal shield is constructed of metal and measures an impressive 24 inches in diameter. It also features two adjustable straps, allowing it to be worn like Captain America, in true premium role play fashion. Immediately recognizable, with exceptional detailing and premium finish, the Marvel Legends Captain America 75th Anniversary metal shield commemorates the First Avenger with signature Marvel Legends precision and style.

dafdce33-bd0f-41df-8ab9-1f08a2fcd07d.jpg._CB268685908_.jpg

Captain America Defends Justice

Adjustable straps on this shield’s underside allow users to wear this shield like Captain America does when he enters the fight for justice. Imagine wielding the First Avenger’s mighty shield and defending against evil-doers with this full-scale, metal 75th Anniversary Captain America premium role play shield from the Marvel Legends Series.

Whether used for play or presentation, the Marvel Legends Captain America 75th Anniversary metal shield features first class design, and with its red, white, and blue color palette, is recognizably patriotic –like America’s First Super Soldier himself.

eeabed33-c2c1-47f7-a4e5-cb458b45e99e.jpg._CB268685861_.jpg

Marvel Legends Series

Celebrate the 75th anniversary of Captain America – the First Avenger – with this premium role play metal shield from the Marvel Legends Series. The Marvel Legends Series collection features highly detailed and designed figures, vehicles, and role play items from across the Marvel Universe (each sold separately).

With the Marvel Legends Series, Super Heroes are more than just beloved; they’re legendary.

81bEef4D4jL._SL1500_.jpg

81CADPGPpCL._SL1500_.jpg

71xk-cJuDVL._SL1500_.jpg
https://www.amazon.com

Hier noch paar Bilder aus der SDCC :D:thumb:

Cn6mw3rUEAE9vN5.jpg:large

Hasbro-SDCC-2016-Captain-America-Metal-Shield-Box.jpg

Hasbro-SDCC-2016-Captain-America-Metal-Shield.jpg

CoEQjQsWcAAKqDd.jpg:large
Grüße
Oktay

SignatureImage_30451.png
Geschrieben: 24 Juli 2016 15:43

ezio

user-rank
Steeljunkie Extreme
Blu-ray Profi
fsk-geprueft
user verified

Hatte ich mir auch sofort bestellt :cool:
Den IM helm sollten sie auch noch ais metall rausbringen ;)
Geschrieben: 24 Juli 2016 16:31

Trunkz

user-rank
Movieprops Collector
Blu-ray Fan

kommentar.png
Forenposts: 450
Clubposts: 828
seit 11.03.2014
anzahl.png
Bedankte sich 31 mal.
Erhielt 522 Danke für 252 Beiträge

Kommt schon sehr gut. Aber kein GER Release?
Geschrieben: 24 Juli 2016 16:36

ezio

user-rank
Steeljunkie Extreme
Blu-ray Profi
fsk-geprueft
user verified

Zitat:
Zitat von Trunkz
Kommt schon sehr gut. Aber kein GER Release?

kann schon sein,. ..man kann ja immer noch stornieren.
sicher ist sicher.
ich denke die metall version wird relativ schnell OOS sein.
die plastik version gibt es bestimmt länger.
Geschrieben: 25 Juli 2016 14:29

Baelsan

user-rank
Movieprops Collector
Blu-ray Profi
fsk-geprueft
user verified

Deutschland
Sector 2814
kommentar.png
Forenposts: 1.323
Clubposts: 2.278
seit 08.11.2010
display.png
Samsung UE-55H6270
player.png
Panasonic DMP-BDT220
anzahl.png
Blu-ray Filme:
ps3.png
PS 3 Spiele:
anzahl.png
Steelbooks:
86
anzahl.png
Mediabooks:
6
anzahl.png
anzahl.png
anzahl.png
Bedankte sich 1945 mal.
Erhielt 3460 Danke für 1069 Beiträge
Baelsan ..you have great rage in your heart!

ich glaub soooo schnell wird es nicht sold out sein. Marvel Legends bietet ja nu diese Reihe an, um bezahlbare Cosplay Items zu bekommen.
Die Qualität des $100 soll sich wohl optisch kaum vom Metall-Schild unterscheiden, da die wohl anständig besprüht sind etc. - also abgesehen vom 75 Jahre Emblem.
Ich bin gespannt, was die noch so bringen.. aber scheinbar erstmal alles nur aus dem Filmuniversum. Thors Hammer könnte noch interessant sein, da war ich ja leider etwas von der eFX Version enttäuscht.
Hätte ich nicht das eFX Cap Schild, hätte ich hier sicher auch zugegriffen, schade nur dass es keine Möglichkeit zum aufhängen gibt.

Buttkickers of the Fantastic

Starlord.jpg

Unsere Sammlung
Geschrieben: 25 Juli 2016 17:01

ezio

user-rank
Steeljunkie Extreme
Blu-ray Profi
fsk-geprueft
user verified

Zitat:
Zitat von Baelsan
ich glaub soooo schnell wird es nicht sold out sein. Marvel Legends bietet ja nu diese Reihe an, um bezahlbare Cosplay Items zu bekommen.
Die Qualität des $100 soll sich wohl optisch kaum vom Metall-Schild unterscheiden, da die wohl anständig besprüht sind etc. - also abgesehen vom 75 Jahre Emblem.
Ich bin gespannt, was die noch so bringen.. aber scheinbar erstmal alles nur aus dem Filmuniversum. Thors Hammer könnte noch interessant sein, da war ich ja leider etwas von der eFX Version enttäuscht.
Hätte ich nicht das eFX Cap Schild, hätte ich hier sicher auch zugegriffen, schade nur dass es keine Möglichkeit zum aufhängen gibt.

ja, das find ich auch schade....aber da muss man dan einfach selber was bauen :)
Geschrieben: 25 Juli 2016 19:16

ezio

user-rank
Steeljunkie Extreme
Blu-ray Profi
fsk-geprueft
user verified

die plastik version gibt es auch bei amazon italien :
https://www.amazon.it/dp/B01BP6GJPM/ref=wl_it_dp_o_pC_nS_ttl?_encoding=UTF8&colid=38GZ32M7OCPEV&coliid=I25G7DOT34U04O

so wie den IM helm :

https://www.amazon.it/dp/B01BP6GJNE/ref=wl_it_dp_o_pC_nS_ttl?_encoding=UTF8&colid=38GZ32M7OCPEV&coliid=I1N3CE15ZM2Q6F
Geschrieben: 25 Juli 2016 21:18

Trunkz

user-rank
Movieprops Collector
Blu-ray Fan

kommentar.png
Forenposts: 450
Clubposts: 828
seit 11.03.2014
anzahl.png
Bedankte sich 31 mal.
Erhielt 522 Danke für 252 Beiträge

Ist das selbe nur Plastik und kein 75 Jahr Symbol?
Geschrieben: 27 Juli 2016 12:37

equi-nox76

user-rank
Blu-ray Guru
fsk-geprueft
user verified

275 USD war nur das Anfangsangebot oder? Sind jetzt auf 299 USD hoch + 119 USD Versand bei mir.
Zu spät den Thread gesehen :(
Chris
Geschrieben: 27 Juli 2016 13:30

ezio

user-rank
Steeljunkie Extreme
Blu-ray Profi
fsk-geprueft
user verified

Das ist nicht nur versand. ..da sind auch gleich die einfuhrsteuern mit drin.

Beitrag Kommentieren

Noch 380 Zeichen

Blu-ray Forum → Club Bereich© bluray−disc.de → MCC − Movieprops Collectors Club → Weitere Informationen rund um Collectibles → Lifesize Figuren, Movieprops & Replicas

Es sind 118 Benutzer und 597 Gäste online.